RitaOlesen.dk - Campingture  - Esbjerg - Korfu 2007, side 20

Fredag den 20. juli

Afgang fra campingpladsen, vi kører op gennem Tyskland.

Vi overnatter på en stor rasteplads.

Kørt 537 km.

Camilla og Kristians kommentarer:

20.: Da vi kørte op ad 9eren, havde vi et enormt tordenvejr lige bag ved os, det var utrolig flot. En lang køretur, så vi var godt trætte.

Kirstens kommentarer:

Kørte op gennem Tyskland ad 9'eren og overnattede ca. 100 km fra Hannover på Lappwald.

Kørt 820 km.

Lørdag den 21. juli

Vi handler ind ved Fleggaard, da vi når grænsen.

Hjemme i Danmark igen. Vi tager afsked med hinanden på en rasteplads kl. 18.30:

Snart hjemme igen   Farvel til hinanden

Alt i alt en rigtig god ferie, og der var vist bred enighed om, at næste gang turen går til Korfu, så kører vi kun til Venedig og sejler derfra til Korfu, ligesom vi gjorde, da vi var på Zakynthos i 2006. Det er ikke dyrere og det er meget behageligt at sejle med den store færge, og så slipper man for den lange og meget varme tur gennem Italien. Da vi kørte nedover, kørte vi gennem Foggia om aftenen, så der slap vi for varmen, men det var ulideligt på hjemturen med op til 41º varme. Værre end i en sauna, den kan man da gå ud af, når man har fået nok.

De 4 forskellige GPS'er var selvfølgelig ikke enige, hvad vi heller ikke havde forventet.

Vores GPS, en Packard Bell Compasseo 620, frøs 4-5 gange og hver gang skulle der et hårdt reset til for at få liv i den igen. Irriterende! Alle poi-punkter som jeg selv har lagt ind på GPS'en, forsvinder ved et hårdt reset. Heldigvis var vi ikke afhængige af egne poi-punkter i denne ferie, men hvor er det irriterende, de skal jo lægges ind igen.

Camilla og Kristians kommentarer:

21.: Så er ferien slut, en fantastisk ferie så fyldt af indtryk og oplevelser, at der vil gå lang tid, inden vi helt fatter, hvad vi har oplevet. Tak for turen til alle og tak til Kresten, fordi han tog sig tid til at optage det hele på video.

Kirstens kommentarer:

Sidste dag.

Inde og handle ved Fleggaard og var hjemme ved 20-tiden.